.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طوفان ریخت و پاش انتخاباتی
سرمایه گذار و صاحب یکی از کارخانجات بزرگ تولیدی در منطقه به محض شنیدن خبر تایید صلاحیت یکی از کاندیداها مبلغ یکصد میلیون تومان بعنوان پیش پرداخت و تنخواه اولیه به حساب این عضو هیات مدیره اش واریز کرده است.

با تایید صلاحیت دو تن از کاندیداهای دانه درشت و البته متمول منطقه و حمایتهای آشکار و پنهان سرمایه داران بنام از آنان ، زمزمه های یک طوفان ریخت و پاش انتخاباتی در اين منطقه به گوش می رسد... 

بنابر اطلاع منابع آگاه سرمایه گذار و صاحب یکی از کارخانجات بزرگ تولیدی در منطقه به محض شنیدن خبر تایید صلاحیت یکی از کاندیداها مبلغ یکصد میلیون تومان بعنوان پیش پرداخت و تنخواه اولیه به حساب این عضو هیات مدیره اش واریز کرده است.

این کاندیدای ماجراجو همچنین ساختمان یکی از دوستانش را بعنوان ستاد مرکزی برای خود انتخاب کرده که احتمالا قرار است در آینده ای نزدیک تبدیل به هتل شود.

صاحب این ساختمان برای نمای گرانیتی بنایش که در یکی از بهترین خیابانهای مركز شهر قرار دارد 150 میلیون هزینه کرده است.

این در حالی است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری اخیر وی لابی های بسیاری با فعالین ستاد هاشمی برای فراهم کردن مبلغ 500 میلیون جهت تکمیل هتل جهانگردی اش انجام داد که با عدم توفیق کاندیدای مورد نظر تمام معادلات وی به هم ریخت و اینبار در جبهه ای دیگر فروشگاهها ي تحت ساختمانش را به یک کاندیدای مجلس هدیه کرده است.

از سوی دیگر از ستاد تبلیغاتی یکی از مسئولین اسبق خبرمی رسد که وی تمام دسترنج(!) سالهای خدمتش را برای تبلیغات انتخاباتی کنار گذاشته است ضمن اینکه سرمایه داران و کارخانه داران چندی نیز با وی عهد اخوت بسته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 12 اسفند 1386
شامل حال معلمان کاندیدا نمی شود ... ؟؟؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.076 seconds.